Жінки в Норвегії помітили збільшення грудей після вакцини Pfizer

У Норвегії жінки поділилися в соцмережах незвичайним побічним ефектом після застосування вакцини від коронавірусу Pfizer. Про це повідомляє NRK.

Так, за словами 17-річної Емми, через два тижні після вакцинації у неї помітно збільшилися груди.

“Для мене це була свого роду криза. Мені довелося придбати бюстгальтер на розмір більший”, – заявила вона в TikTok.

У коментарях багато жінок написали їй про аналогічну ситуацію.

Як зазначив лікар Генріх Бакманн, описані симптоми можуть мати цілком природну причину: після щеплення тимчасово збільшуються лімфатичні вузли, і через це груди здаються більшими.

“Приблизно, у 10% жінок, що пройшли вакцинацію, в пахвових западинах збільшуються лімфатичні вузли. Через це груди трохи висувуються вперед, і здається, ніби вони стали більшими”, – вказав фахівець Норвезького агентства лікарських засобів Стейнар Мадсен.

У норвезькому представництві Pfizer запевнили, що раніше подібних побічних ефектів у пацієнток не відзначалося. При цьому, творці вакцини не виключають, що такі випадки цілком можливі.

попередня статтяБрюссель має намір створити загальноєвропейське агентство з боротьби з відмиванням грошей
наступна статтяБельгія остаточно відкликала посла з Сеула через витівки його дружини