Бельгія блокує російські пропагандистські ресурси

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення оприлюднила перелік країн Європи та організацій, які вимкнули російські пропагандистські канали.

Зазначається, що в переліку:

Бельгія. У Фламандській громаді Бельгії російські пропагандистські канали були видалені з кабельного телебачення та інших платформ.

Нідерланди. Російські телеканали Russia Today, Sputnik не проліцензовані і не розповсюджуються в місцевих кабельних або наземних мережах Нідерландів. Регулятор з питань медіа країни рішуче націлений на те, щоби припинити поширення дезінформації і мови ненависті, що надходять від Russia Today, Sputnik та інших підконтрольних російській державі ЗМІ.

Греція. Регулятор Греції заборонив трансляцію російських каналів та заблокував доступ до вебсторінок російських медіа.

Велика Британія. Ofcom розпочав 27 розслідувань щодо Russia Today та ініціює обговорення про позбавлення його ліцензії.

Молдова. Регулятор Молдови заборонив російські і білоруські канали, а також телеканал «МИР».

Польща. Регулятор Польщі заборонив російські канали, замість них працюють українські мовники.

Естонія. Регулятор Естонії тимчасово призупинив ретрансляцію програм російського походження.

Литва. Регулятор Литви тимчасово призупинив ретрансляцію програм російського походження.

Латвія. Регулятор Латвії обмежив трансляцію 28 програм, пов’язаних з Росією і Білоруссю, а також на початку березня заблокував вебресурси, пов’язані зі Sputnik та іншими ЗМІ Росії. Найближчими днями телеканал «Україна 24» буде доступним безкоштовно в рамках наземного мовлення на території Латвії.

попередня статтяОбстріл лікарні у Маріуполі: 3 загиблих, 17 постраждалих
наступна статтяДвох левів з України через війну евакуювали до Бельгії (фото)